شرح خبر

به آگاهی می‌رساند انجمن فیزیک ایران باتوجه به نقش بالقوه زنان در توسعه علمی-اجتماعی کشور و لزوم شکوفایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آنان در حوزههای علمی و با عنایت بر رشد کمی حضور  بانوان در آموزش  فیزیک در مقاطع پیش دانشگاهی و کارشناسی در سالهای اخیر و همچنین افت مشارکت آنان در سطوح عالیتر مثل مقاطع تحصیلی دکتری، سمتهای تدریس و پژوهش در دانشگاهها و پستهای مدیریتی و برنامهریزی در سطح کلان کشوری  و لزوم افزایش مشارکت کیفی، رفع موانع و بهرهمندی از توانمندی زنان فیزیک پیشه،  شاخه بانوان را در چهارچوب اساسنامه انجمن فیزیک ایران تاسیس کرد.

درنظر است انتخابات شورای اجرایی این شاخه بزودی برگزار شود. لذا در صورت تمایل به عضویت در این شاخه حداکثر تا 18 شهریور 94 با مراجعه به صفحه کاربری خود در بخش عضویت سایت انجمن فیزیک ایران و مراجعه به بخش ویرایش مشخصات، در قسمت زیرکمیتهها این شاخه را انتخاب بفرمایید.

طبق اساسنامه کلیه اعضای انجمن فیزیک ایران  اعم از زنان و مردان  (پیوسته، وابسته و...) که شاخه را بعنوان یکی از انتخاب‌های خود برای عضویت اعلام کرده‌اند، عضو شاخه محسوب می‌شوند.

هیئت موسس شاخه بانوان انجمن فیزیک ایران

----------

به آگاهی می‌رساند درنظر است انتخابات شورای اجرایی شاخه بانوان انجمن فیزیک ایران، بزودی انجام شود.
خواهشمند است در صورت تمایل به نامزدی خود یا معرفی افراد دیگر (اعضای پیوسته شاخه قابل دسترس در http://www.psi.ir/upload/psi/67/asasnemeh.pdf) برای نامزدی، مشخصات نامزدها را (شامل: نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و نشانی پست الکترونیکی و نام دانشگاه محل خدمت) تا تاریخ 18/7/1394 به نشانی الکترونیکی info@psi.ir بفرستید.
برای دیدن اساسنامه شاخه بانوان می توانید به نشانی زیر مراجع کنید:
http://www.psi.ir/pages_fa.asp?id=67

با احترام
هیئت موسس شاخه بانوان
انجمن فیزیک ایران



نویسنده خبر: علی مسچیان
کد خبر :‌ 1839

آمار بازدید: ۲۳۴
همرسانی این خبر را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید:
«استفاده از اخبار انجمن فیزیک ایران و انتشار آنها، به شرط
ارجاع دقیق و مناسب به خبرنامه‌ی انجمن بلا مانع است.»‌


صفحه انجمن فیزیک ایران را دنبال کنید




حامیان انجمن فیزیک ایران   (به حامیان انجمن بپیوندید)
  • پژوهشگاه دانش‌های بنیادی
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • دانشکده فیزیک دانشگاه تهران

کلیه حقوق مربوط به محتویات این سایت محفوظ و متعلق به انجمن فیریک ایران می‌باشد.
Server: Iran (45.82.138.40)

www.irandg.com