شرح خبر

برنامه روز آشنایی با پژوهشکده فیزیک و پژوهشکده علوم نانو، پژوهشگاه دانش‌های بنیادی در تاریخ 26 دی 1397 از ساعت 13 الی 18 برگزار خواهد شد. هدف این برنامه آشنایی دانشجویان رشته‌‌های فیزیک و علوم نانو با فعالیت‌های این پژوهشکده‌ها و برخی از دستاوردهای پژوهشی آنها است. در این برنامه شرکت‌کنندگان با گروه‌‌های پژوهشی فعال و حوزه‌‌های پژوهشی مورد علاقه آنها در زمینه انرژی‌های بالای نظری، کیهان‌ شناسی، پدیده شناسی ذرات بنیادی، ماده‌چگال، مواد نرم، فیزیک آماری و بیوفیزیک، فیزیک بنیادی و همچنین فعالیت‌های آزمایشگاه تحقیقاتی فیزیک کاربردی در پژوهشکده فیزیک، و در زمینه نانو ساختارهای محاسباتی، مواد نرم و ساختارهای زیستی، نانوشیمی، و آزمایشگاه ملی ماده‌چگال در پژوهشکده علوم نانو آشنا خواهند شد.

مقدم همه‌ی دانشجویان دانشگاه‌های کشور در رشته‌‌های فیزیک و علوم نانو و حوزه‌های نزدیک به آنها را برای شرکت در این برنامه ارج می‌نهیم. برای شرکت در این برنامه در لینک زیر ثبت نام نمایید. پذیرفته‌شدگان از طریق رایانامه دعوتنامه شرکت دریافت خواهند کرد.

آخرین مهلت ثبت نام: 15 دی 1397

شرکت در این همایش رایگان است.

آدرس وبگاه همایش:

http://physics.ipm.ac.ir/conferences/openday97/

محل برگزاری همایش: فرمانیه، خیابان لواسانی، بعد از چهارراه کامرانیه، نرسیده به سفارت ایتالیا، نبش کوچه شهید فربین، پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، طبقه اول، سالن آمفی تئاتر



نویسنده خبر: اکرم میرحسینی
کد خبر :‌ 2713

آمار بازدید: ۲۳۹
همرسانی این خبر را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید:
«استفاده از اخبار انجمن فیزیک ایران و انتشار آنها، به شرط
ارجاع دقیق و مناسب به خبرنامه‌ی انجمن بلا مانع است.»‌


صفحه انجمن فیزیک ایران را دنبال کنید




حامیان انجمن فیزیک ایران   (به حامیان انجمن بپیوندید)
  • پژوهشگاه دانش‌های بنیادی
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • دانشکده فیزیک دانشگاه تهران

کلیه حقوق مربوط به محتویات این سایت محفوظ و متعلق به انجمن فیریک ایران می‌باشد.
Server: Iran (45.82.138.40)

www.irandg.com