شرح خبر
كنفرانس سالانه فیزیک ایران، امسال از 1 تا 4 شهریورماه 1395 با حضور بیش از 700 شرکت‌کننده در دانشگاه شیراز در حال برگزاری است.
امروز دوشنبه یک شهریورماه افتتاحیه کنفرانس با اجرای سرود ملی ایران و تلاوت قرآن کریم آغاز شد. پس از پخش کلیپ معرفی دانشگاه شیراز، آقای دکتر ارشاد، رئیس دانشگاه شیراز به حاضران خوش‌آمد گفتند. سپس آقای دکتر اصغر عسگری دبیر کمیته علمی با ارائه آمار مقالات دریافتی که 921 مقاله در 9 گرایش فیزیک بود سخنان خود را آغاز کردند. از این تعداد مقاله 87 مقاله به صورت شفاهی و 607 مقاله به صورت پوستر پذیرفته شدند.
آقای دکتر مرادی دبیر کمیته اجرایی کنفرانس نیز به حاضران خوش‌آمد گفتند و گزارشی از روند کارهای اجرایی کنفرانس ارائه کردند. سپس آقای دکتر روحانی رئیس انجمن فیزیک ایران از تلاش‌های دانشگاه شیراز قدردانی کرده و به شرکت‌کنندگان در این کنفرانس خیرمقدم گفتند.
در این کنفرانس علاوه بر 11 سخنرانی عمومی، دو کارگاه تخصصی تکنیک خلاء و کاربردهای آن و کارگاه نحوه ساخت و آنالیز سلول‌های خورشیدی نسل جدید برگزار خواهد شد. دو کارگاه دیگر نیز با عناوین معرفی رویکردها و حمایت‌های مرکز رشد، و کارگاه جستجو و ثبت پتن برگزار می‌شود.
دو میزگرد طرح کسب و کار با حضور صنایع استان، و نشست بانوان فیزیکدان نیز در کنار این کنفرانس برگزار خواهد شد.

انجمن فیزیک ایران، از کمیته علمی، کمیته اجرایی و شرکت‌کنندگان و مقاله‌دهندگان این کنفرانس، که هر کدام به نوعی با تلاش‌های خود، باعث پربار شدن این کنفرانس می‌شوند، سپاسگزاری می‌کند.


نویسنده خبر: سمانه کیایی
کد خبر :‌ 2085

آمار بازدید: ۲۳۸
همرسانی این خبر را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید:
«استفاده از اخبار انجمن فیزیک ایران و انتشار آنها، به شرط
ارجاع دقیق و مناسب به خبرنامه‌ی انجمن بلا مانع است.»‌


صفحه انجمن فیزیک ایران را دنبال کنید




حامیان انجمن فیزیک ایران   (به حامیان انجمن بپیوندید)
  • پژوهشگاه دانش‌های بنیادی
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • دانشکده فیزیک دانشگاه تهران

کلیه حقوق مربوط به محتویات این سایت محفوظ و متعلق به انجمن فیریک ایران می‌باشد.
Server: Iran (45.82.138.40)

www.irandg.com