شرح خبر

ریاست انجمن فیزیک ایران ایران، تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، شماره‌ی 14، طبقه‌ی چهارم

موضوع: اعلام برنام گردهمایی آزمایشگاهی – 17م تا 22م دسامبر  2016

 

بخش فیزیک در دانشگاه مدیریت علووم لاهور (LUMS)، در پاکستان، در نظر دارد در تاریخ ۱۷م تا ۲۲م دسامبر ۲۰۱۶، برنامه‌ی منطقه‌ای گردهمایی آزمایشگاهی فیزیک را در لاهور، پاکستان، برگزار کند. این کارگاه تحت حمایت مرکز فیزیک نظری بین‌المللی عبدوالسلام (ICTP)، در تریسته، ایتالیا، می‌باشد. در این برنامه، اولویت با آموزگاران فیزیک و مهندسان درگیر در آموزش فیزیک تجربی، در سطح دانشگاهی، می‌باشد. این کارگاه شش روزه، در کشور فرهنگی پاکستان برگزار گشته و شامل سخنرانی مدعوین وهمچنین جلسات عملی متعدد، به منظور اجرای گروهی آزمایش‌هایی آموزنده‌ و کم‌هزینه که در آزمایش‌گاه‌های ما طراحی‌ و پیکربندی شده‌اند، خواهد بود.

 در بخش دیگر کارگاه، شرکت‌کنندگان با طراحی آزمایش در رقابت شرکت خواهند کرد. برای جزییات بیشتر به پایگاه اینترنتی ما رجوع کنید: http://physlab.org/rlip2016/ مهلت ثبت‌نام برای شرکت‌کنندگان خارجی دوشنبه، ۲۴ اکتبر ۲۰۱۶ می‌باشد. شرکت‌کنندگان از کشورهای مورد حمایتICTP (برای دریافت فهرست به پایگاه اینترنتی نوشته‌شده مراجعه فرمایید) می‌توانند از کمک‌هزینه‌ی سفر و سکونت بهره‌مند شوند.

 پذیرفته‌شدگان برای شرکت در گردهمایی، از طریق پست الکترونیکی و دریافت نامه‌ مطلع خواهند شد. لازم است نامه‌ها تا زمان دریافت ویزای پاکستان حفظ شوند. در ادامه خواهشمند است برای افزایش آگاهی علاقه‌مندان، پوستر کارگاه در تابلو اعلانات آن موسسه‌ نصب گردد.

این مرکز همچنین پذیرای پیشنهادات شما، در ارتباط با افراد مشتاق و شایسته می‌باشد.

 



نویسنده خبر: سعیده هوشمندی
کد خبر :‌ 2126

آمار بازدید: ۲۵۴
همرسانی این خبر را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید:
«استفاده از اخبار انجمن فیزیک ایران و انتشار آنها، به شرط
ارجاع دقیق و مناسب به خبرنامه‌ی انجمن بلا مانع است.»‌


صفحه انجمن فیزیک ایران را دنبال کنید




حامیان انجمن فیزیک ایران   (به حامیان انجمن بپیوندید)
  • پژوهشگاه دانش‌های بنیادی
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • دانشکده فیزیک دانشگاه تهران

کلیه حقوق مربوط به محتویات این سایت محفوظ و متعلق به انجمن فیریک ایران می‌باشد.
Server: Iran (45.82.138.40)

www.irandg.com