شرح خبر
آقای دکتر فرهاد شهبازی مسئول باشگاه فیزیک اصفهان، پس از هفت سال همکاری و حمایت از باشگاه فیزیک اصفهان، مسئولیت این باشگاه را به خانم دکتر آذر تفریحی واگذار کردند.
در شصتمین باشگاه فیزیک اصفهان که در تاریخ 14 آبان‌ماه 1397 در تالار مریم میرزاخانی خانه علم اصفهان برگزار شد، آقای دکتر رسول رکنی‌زاده، عضو محترم هیئت مدیره انجمن، به نمایندگی از هئیت مدیره انجمن فیزیک ایران، از زحمات آقای دکتر فرهاد شهبازی قدردانی کرده و لوح تقدیر انجمن را به ایشان اهدا کردند. همچنین آقای دکتر رسول رکنی‌زاده از زحمات آقای دکتر فرهنگ لران در راه‌اندازی و حمایت از باشگاه فیزیک اصفهان قدردانی کردند.



پس از این مراسم، آقای دکتر مهدی عبدی سخنرانی خود را با عنوان مکانیک کوانتومی و کوانتوم مکانیکی ارائه کردند سپس آقای دکتر لران کتاب ماه را معرفی و سرفصل‌های آن را مرور کردند. در ادامه مسابقه ماه اجرا و برنده مهرماه 1397 معرفی شد. در پایان آقای دکتر فرهاد شهبازی خبر نشست را ارائه کردند.



با سپاس از همکاری صمیمانه و همیشگی آقای دکتر فرهاد شهبازی با انجمن فیزیک ایران، از خانم دکتر آذر تفریحی برای پذیرفتن این مسئولیت سپاسگزاریم و برایشان آرزوی پیروزی و بهروزی داریم.



نویسنده خبر: سمانه کیایی
کد خبر :‌ 2665

آمار بازدید: ۲۷۹
همرسانی این خبر را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید:
«استفاده از اخبار انجمن فیزیک ایران و انتشار آنها، به شرط
ارجاع دقیق و مناسب به خبرنامه‌ی انجمن بلا مانع است.»‌


صفحه انجمن فیزیک ایران را دنبال کنید




حامیان انجمن فیزیک ایران   (به حامیان انجمن بپیوندید)
  • پژوهشگاه دانش‌های بنیادی
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • دانشکده فیزیک دانشگاه تهران

کلیه حقوق مربوط به محتویات این سایت محفوظ و متعلق به انجمن فیریک ایران می‌باشد.
Server: Iran (45.82.138.40)

www.irandg.com