شرح خبر


جلسه ۱۷۷ باشگاه فیزیک تهران برای نخستین بار به صورت مجازی و پس از چندماه وقفه در روز دوشنبه ۱۲ خردادماه ۱۳۹۹ برگزار شد. در این جلسه باشگاه ابتدا به مرور اخبار و موضوعات روز فیزیک پرداخته شد و پس از آن سرکار خانم دکتر فاخته قنبرنژاد از دانشگاه صنعتی شریف به ایراد سخنرانی خود با عنوان «مدلسازی،‌ پس‌بینی و پیش‌بینی پدیده‌های همه‌گیری» پرداختند.

این جلسه باشگاه فیزیک که قرار بود به صورت پخش زنده نیز پوشش داده شود متاسفانه به دلیل مشکل فنی مربوط به صدا پخش زنده آن میسر نشد. با توجه به اینکه این تجربه نخستین تجربه انجمن در این خصوص بوده است، ضمن پوزش از عموم علاقمندان امیدواریم با رفع مشکل در آینده نزدیک شاهد انجام بدون اشکال این قبیل رویدادها باشیم.
لذا به اطلاع علاقمندان می‌رساند که فیلم ارئه جلسه مذکور هم‌اکنون در شبکه آپارات و کانال یوتیوب انجمن فیزیک ایران قرار گرفته است. برای مشاهده این فیلم اینجا را کلیک کنید یا به نشانی صفحه انجمن در شبکه آپارات www.aparat.com/socialpsi مراجعه فرمایید.

همچنین با توجه به اینکه امکان حضور شرکت‌کنندگان در این جلسه با استفاده از سامانه وبینار دانشگاه تهران فراهم بوده است، تیم برگزاری باشگاه فیزیک تهران درنظر دارد از میان آن دسته از علاقمندان به شرکت در جلسه ۱۷۷ باشگاه فیزیک تهران که علیرغم میل‌شان نتوانسته‌اند به دلایلی در این جلسه شرکت کنند یک نظرسنجی انجام دهد.
لطفا اگر شما هم از این دسته افراد هستید لطفاً با مراجعه به این صفحه فرم کوتاه نظرسنجی مربوطه را تکمیل فرمایید.



نویسنده خبر: علی مسچیان
کد خبر :‌ 3063

آمار بازدید: ۲۶۱
همرسانی این خبر را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید:
«استفاده از اخبار انجمن فیزیک ایران و انتشار آنها، به شرط
ارجاع دقیق و مناسب به خبرنامه‌ی انجمن بلا مانع است.»‌


صفحه انجمن فیزیک ایران را دنبال کنید




حامیان انجمن فیزیک ایران   (به حامیان انجمن بپیوندید)
  • پژوهشگاه دانش‌های بنیادی
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • دانشکده فیزیک دانشگاه تهران

کلیه حقوق مربوط به محتویات این سایت محفوظ و متعلق به انجمن فیریک ایران می‌باشد.
Server: Iran (45.82.138.40)

www.irandg.com