شرح خبر
مراسم اختتامیه‌ی کنفرانس فیزیک ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۴ شهریور ماه به صورت مجازی با حضور جمعی از شر‌کت‌کنندگان در کنفرانس برگزار شد. در این مراسم ابتدا آقای دکتر کیوان آقابابائی‌سامانی، عضو کمیته اجرایی کنفرانس و رئیس جلسه، اظهار داشتند همکاران‌شان در کمیته‌ اجرایی تمام همت و تلاش‌ خود را برای اجرای مناسب کنفرانس در بستر مجازی انجام داده‌اند و امیدوارند که این زحمات مورد قبول واقع شده باشد. ایشان اظهار داشتند انتظار استقبال بیشتری می‌رفت و پیشنهاد کردند تیمی از کمیته علمی و اجرایی با هیئت مدیره به بررسی نقاط قوت و ضعف کنفرانس بپردازند تا بتوان در شرایط فعلی استفاده بهینه‌تری از فضای مجازی برای برگزاری فعالیت‌های گفتگو محور فراهم شود.
سپس خانم دکتر آذر تفریحی، دبیر کمیته اجرایی، ضمن ارائه گزارش از روند کار کمیته اجرایی از همکارانشان در بخش‌های مختلف دانشگاه قدردانی کردند.
آقای دکتر محمدرضا اجتهادی، رئیس انجمن فیزیک ایران ضمن تشکر از تلاش همکاران کمیته علمی و اجرایی و داوران، ابراز خشنودی کردند که کنفرانس به نحو مناسب و شایسته‌ای برگزار شد و ضمن استقبال از پیشنهاد تحلیل کنفرانس، اظهار امیدواری کردند تا آخرین سالی‌ باشد که کنفرانس به شکل مجازی برگزار می‌شود. همچنین اعلام داشتند سال آینده سال جهانی علوم پایه برای توسعه پایدار نامگذاری شده است و امیدواریم همگی به صورت حضوری در کنفرانس فیزیک سال آینده شرکت کنیم.
سپس آقای دکتر علی‌اکبر مهماندوست، عضو هیات علمی گروه فیزیک و مدیر پژوهشی دانشگاه سیستان و بلوچستان صحبت کوتاهی کردند و به عنوان نماینده آن دانشگاه، تندیس کنفرانس، را به صورت نمادین تحویل گرفتند و اظهار امیدواری کردند که سال آینده دانشگاه سیستان و بلوچستان بتواند به صورت حضوری میزبان کنفرانس فیزیک ایران باشد.
در انتها عکس دسته جمعی کنفرانس از شرکت‌کنندگانی که دوربین خود را روشن کردند گرفته شد.





نویسنده خبر: اکرم میرحسینی
کد خبر :‌ 3479

آمار بازدید: ۲۴۵
همرسانی این خبر را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید:
«استفاده از اخبار انجمن فیزیک ایران و انتشار آنها، به شرط
ارجاع دقیق و مناسب به خبرنامه‌ی انجمن بلا مانع است.»‌


صفحه انجمن فیزیک ایران را دنبال کنید




حامیان انجمن فیزیک ایران   (به حامیان انجمن بپیوندید)
  • پژوهشگاه دانش‌های بنیادی
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • دانشکده فیزیک دانشگاه تهران

کلیه حقوق مربوط به محتویات این سایت محفوظ و متعلق به انجمن فیریک ایران می‌باشد.
Server: Iran (45.82.138.40)

www.irandg.com