اشتراک نشریات
در حال حاضر امکان اشتراک مجله پژوهش فیزیک برای عموم وجود دارد. این نشریه هر فصل یکبار با همکاری انجمن فیزیک ایران و دانشگاه صنعتی اصفهان منتشر می‌شود. هزینه اشتراک سالیانه این مجله  1000000 ریال است. مجله پژوهش فیزیک برای اعضای پیوسته انجمن که درخواست نسخه کاغذی مجله را داشته باشند به رایگان فرستاده می‌شود. همچنین امکان اشتراک این مجله برای سایر اعضای انجمن (غیر پیوسته) نیز با هزینه سالیانه 500000 ریال امکان‌پذیر است.
درصورت تمایل این مبلغ را به حساب سیبا بانک ملی ایران به شماره 0106041824007 در وجه انجمن فیزیک ایران پرداخت فرمایید (شماره تلفن انجمن فیزیک 66564850) و فیش بانکی را همراه با فرم اشتراک به نشانی تهران، صندوق پستی 1311-15875 دفتر انجمن فیزیک ایران بفرستید.

پرسشنامه اشتراک نشریات انجمن فیزیک ایران:

مجله پژوهش فیزیک برای اعضای پیوسته انجمن فیزیک ایران که در صفحه کاربری خود نسخه کاغذی مجله را درخواست کرده‌اند نیز به صورت رایگان فرستاده می‌شود.
درصورتی که عضو پیوسته انجمن فیزیک ایران هستید برای تغییر نحوه دریافت مجله پژوهش فیزیک با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور خود به صفحه کاربری خود وارد شده و در قسمت ویرایش مشخصات، بخش مربوط به نحوه دریافت مجله پژوهش فیزیک را ویرایش کنید.




آمار بازدید: ۴۲۰۵
همرسانی این مطلب را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید:



صفحه انجمن فیزیک ایران را دنبال کنید





حامیان انجمن فیزیک ایران   (به حامیان انجمن بپیوندید)
  • پژوهشگاه دانش‌های بنیادی
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • دانشکده فیزیک دانشگاه تهران

کلیه حقوق مربوط به محتویات این سایت محفوظ و متعلق به انجمن فیریک ایران می‌باشد.
Server: Iran (45.82.138.40)

www.irandg.com